Peyas Buluşmaları Sultantepe'de devam etti
- 09:40 26 Haziran 2026
- Güncel
AMED - Peyas Belediyesi, "1. Peyas Buluşmaları" kapsamında Sultantepe Mahallesi'nde kadın ve çocuklarla bir araya gelerek sağlık taramaları, kişisel bakım hizmeti ve çeşitli etkinlikler gerçekleştirdi.
Amed’in Peyas (Kayapınar) Belediyesi Kadın Politikaları, Kültür ve Sosyal İşler, Gençlik ve Spor Hizmetleri, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri ve Sağlık İşleri Müdürlüğü’nün ortak yürüttüğü “1. Peyas Buluşmaları” etkinliklerin altıncısı kırsal Sultantepe Mahallesi’nde yapıldı. Mahalle meydanında yapılan etkinlikte çocuklar oyun ve aktivitelerle eğlenirken, kadınlara da geri dönüşümlü bez çantalar verildi.
Etkinlikte şeker ve tansiyon ölçümleriyle genel sağlık taraması yapıldı. Engelli, çocuk ve yaşlılara yönelik kişisel bakım hizmetleri verildi.
İlçede, yaz boyunca 26 kırsal ve merkez mahallede etkinlikler sürecek.







